NASZ BANK
to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Spółdzielczego Banku Ludowego w Zakrzewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem odcisku palca.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:
- dostęp do rachunków
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR
- wykonywanie przelewów Split Payment
- wykonywanie przelewów predefiniowanych
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push
- odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca)
- płatności BLIK
- przelewy BLIK na numer telefonu (NOWOŚĆ!)
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Po uruchomieniu aplikacji postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.
Po zalogowaniu się do bankowości internetowej dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
A następnie ustal swój indywidualny PIN do aplikacji.
i gotowe!