APLIKACJA MOBILNA „Nasz Bank”

NASZ BANK

to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Spółdzielczego Banku Ludowego w Zakrzewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

NASZ BANK

Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem odcisku palca.

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

  • dostęp do rachunków
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR
  • wykonywanie przelewów Split Payment
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push
  • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca)
  • płatności BLIK
  • przelewy BLIK na numer telefonu (NOWOŚĆ!)

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

blik
BLIK na telefon__okno logowania IB___1000 _180

1a. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

1b. Wejdź do sklepu App Store i pobierz aplikację Nasz Bank.

Po uruchomieniu aplikacji postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.

Po zalogowaniu się do bankowości internetowej dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

A następnie ustal swój indywidualny PIN do aplikacji.

i gotowe!