Spółdzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie z siedzibą: 77-424 Zakrzewo ul. Dworcowa 4, powiat złotowski, woj. wielkopolskie, adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-49019-47723-ARBCU-32, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000110644, NIP: 7670000201, REGON: 000498900, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26.04.2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sblzakrzewo.pl
- Data publikacji strony internetowej: 3 kwietnia 2006 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2 kwietnia 2025 r.
DOSTĘPNOŚĆ CYFROWA
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26.04.2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- nie wszystkie dokumenty pdf są dostępne cyfrowo (dokumenty utworzone poprzez skan dokumentu papierowego, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych),
- niektóre treści zostały opublikowane w serwisie z grafikami, które zawierają tekst, ponieważ treść na grafice była niezbędna do skutecznej komunikacji danego zagadnienia,
- część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań,
- nie wszystkie elementy strony mają odpowiedni kontrast,
- niektóre dokumenty nie posiadają prawidłowej struktury, np. hierarchii nagłówków.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
- zainstalowano widget Website Accessibility Solutions dostosowujący stronę, umożliwiający m.in. korzystanie z wersji wysokiego kontrastu, powiększenia czcionki, oznaczania linków, korzystania z lupy tekstowej oraz dodatkowych opcji ułatwiających nawigację. Uruchomienie widgetu jest możliwe poprzez kliknięcie ikony dostępności znajdującej się w prawym dolnym rogu strony.
- strona obsługuje popularne skróty klawiszowe, co usprawnia poruszanie się po serwisie.
- strona nie zawiera elementów powodujących gwałtowne zmiany jasności ani migotania na czerwono.
- strona nie zawiera automatycznie uruchamianych dźwięków ani animacji, których nie można zatrzymać.
- układ i działanie menu oraz nawigacji są spójne na wszystkich podstronach.
- formularz kontaktowy nie ma etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób, które korzystają z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obok formularza kontaktowego.
- dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 27.06.2025 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 26 czerwca 2025 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 26 czerwca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny oraz w oparciu o narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE - https://wave.webaim.org/.
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Planujemy przed końcem 2026 roku przebudować stronę. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo na adres: kontakt@sblzakrzewo.pl lub telefonicznie 67 263 33 33.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- informację, jak możemy się z Tobą skontaktować
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Skargę na brak dostępności niektórych naszych produktów i usług możesz złożyć:
- w dowolnej placówce banku (pisemnie lub ustnie do protokołu),
- telefonicznie,
- listownie na adres dowolnej placówki banku albo przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-49019-47723-ARBCU-32,
- e-mailem na adres: kontakt@sblzakrzewo.pl lub poprzez internet banking
Adresy oraz numery telefonu placówek banku znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.sblzakrzewo.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Prezesa Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje:
Aplikacje mobilne
Spółdzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Nasz Bank w wersji dla systemu Android - sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji
- Nasz Bank w wersji dla systemu iOS - sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji
- SGB Mobile w wersji dla systemu Android - sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji na stronie internetowej dostawcy
- SGB Mobile w wersji dla systemu iOS - sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji na stronie internetowej dostawcy
Bankowość internetowa
Spółdzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie udostępnia bankowość internetową:
- w wersji standardowej pod adresem: https://online.sblzakrzewo.pl/ - sprawdź deklarację dostępności tego serwisu
- w wersji mobilnej pod adresem: https://online.sblzakrzewo.pl/mobile - sprawdź deklarację dostępności tego serwisu
Inne usługi
Spółdzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie udostępnia:
- usługę KANTOR SGB w bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych - sprawdź deklarację dostępności tej usługi na stronie internetowej dostawcy
- usługę E-DOKUMENTY (nośnik trwały) dostępną pod adresem: https://sblzakrzewo.pl/edokumenty/ - sprawdź deklarację dostępności tej usługi
DOSTĘPNOŚĆ DOKUMENTÓW I REGULACJI
- pracujemy nad zachowaniem logicznej struktury tekstów oraz dostosowujemy nagłówki i listy, by ulatwić klientom poruszanie się po treści
- stopniowo dostosowujemy kontrast tekstu do tła, prosty język i czytelną czcionkę, aby nasi klienci w pełni mogli korzystać z dokumentów
- nadajemy dokumentom jednoznaczne, zrozumiałe tytuły i opisy, co ułatwia ich odnalezienie
- staramy się pisać prostym językiem – tam, gdzie jest to możliwe oraz przygotowujemy wersje dokumentów w języku łatwym do odbioru.
Na życzenie przygotujemy regulacje:
- w Polskim Języku Migowym
- w wersji do odsłuchania (audio)
- powiększone, z dużą czcionką
- napisane w alfabecie Braille'a.
Na przygotowanie takich dokumentów potrzebujemy kilku dni. Możesz je zamówić:
- telefonicznie pod numerem 67 263 33 33
- w dowolnej placówce Banku.
DOSTĘPNOŚĆ KOMUNIKACJI
Dostosowujemy naszą komunikację do standardu prostego języka. Dążymy do tego, aby wszystkie, nawet te najtrudniejsze komunikaty i dokumenty były czytelne, napisane prosto i zrozumiale.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
adres: ul. Dworcowa 4, 77-424 Zakrzewo
Do budynku prowadzi 1 wejście, do którego prowadzą schody z barierką. Przy schodach jest podjazd dla wózków. Osoba na wózku samodzielnie, bez przeszkód dojedzie do wejścia do budynku. Drzwi standardowe – nie otwierają się automatycznie, można je otworzyć jedną ręką, posiadają samozamykacz. Przy drzwiach dostępny przycisk przywołujący (dzwonek) na wysokości 124 cm nad posadzką.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Na parterze budynku zapewniamy pełną obsługę.
W budynku nie ma toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Przed budynkiem parking publiczny (nieoznaczony dla klientów, wiejski, wzdłuż ulicy), bez wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami, w odległości do 20 m od wejścia do oddziału; utrudniony dostęp do chodnika ze względu na krawężniki o wysokości 6 cm.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Oddziale brak puntu informacyjnego i nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
adres: ul. Dworcowa 4, 77-424 Zakrzewo
Bankomat (bez określonego numeru) jest dostępny od frontu budynku, przy podjeździe dla wózków. Jest to bankomat posadowionym w głębi ściany. Nawierzchnia przed bankomatem wykonana jest z płytek, równa, pozioma. Bankomat jest oznakowany i posiada podświetlany plafon. Klienci na wózku mają możliwość samodzielnego dotarcia do bankomatu.
Najwyżej położony punkt konieczny do obsługi bankomatu znajduje się do 120 cm od podłoża.
Z bankomatu można korzystać wyłącznie przy użyciu klawiatury. Klawisze funkcyjne zawierające elementy graficzne, takie jak ikony czy symbole są opisane za pomocą tekstu alternatywnego. Na bankomacie znajdują się napisy w alfabecie Braille'a (Banknoty, Potwierdzenie, Karta). Przyciski numeryczne są wypukłe.
Bankomat nie posiada gniazda słuchawkowego ani aplikacji umożliwiającej obsługę głosową.
Bankomat wyposażony jest w prawidłowo działający zbliżeniowy czytnik kart umiejscowiony po lewej stronie klawiatury.
Bankomat nie posiada ekranu dotykowego.
adres: al. Mickiewicza 24a, 77-400 Złotów
Do budynku prowadzi 1 wejście, do którego prowadzą schody (2 stopnie) oraz pochylnię dla wózków. Osoba na wózku samodzielnie, bez przeszkód dojedzie do wejścia do budynku. Drzwi otwierają się i zamykają automatycznie.
Dla osób na wózkach dostępne są tylko pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Na parterze budynku zapewniamy pełną obsługę.
W budynku znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
Z boku budynku parking oznaczony „dla klientów”, bez wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami, w odległości do 20 m od wejścia do budynku; brak krawężników i innych utrudnień architektonicznych.
Przed budynkiem parking publiczny (nieoznaczony dla klientów, miejski), bez wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami, w odległości do 20 m od wejścia do oddziału; brak krawężników i innych utrudnień architektonicznych.
Parking (nieoznaczony dla klientów, miejski, płatny) z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w odległości 80-100 m od wejścia do budynku; występują utrudnienia architektoniczne w postaci krawężników o wysokości do 10 cm.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Oddziale brak puntu informacyjnego i nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W Oddziale dostępna jest lupa powiększająca.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
adres: al. Mickiewicza 24a, 77-400 Złotów
Bankomat (bez określonego numeru) jest dostępny od frontu budynku, w odrębnym pomieszczeniu, do którego można dostać się z wewnątrz oddziału, jak i z zewnątrz przy wykorzystaniu schodów (2 stopnie) lub pochylni dla wózków. Drzwi wewnątrz Oddziału standardowe – nie otwierają się automatycznie, można je otworzyć jedną ręką. Drzwi od zewnątrz standardowe – otwierają się przy pomocy przycisku i klamki; posiadają samodomykacz. Wjazd przez próg o wysokości 1,5 cm.
Bankomat jest wolnostojący. Nawierzchnia przed bankomatem wykonana jest z płytek, równa, pozioma. Bankomat jest oznakowany i posiada podświetlany plafon. Klienci na wózku mają możliwość samodzielnego dotarcia do bankomatu.
Najwyżej położony punkt konieczny do obsługi bankomatu znajduje się do 120 cm od podłoża.
Z bankomatu można korzystać wyłącznie przy użyciu klawiatury. Klawisze funkcyjne zawierające elementy graficzne, takie jak ikony czy symbole są opisane za pomocą tekstu alternatywnego. Na bankomacie znajdują się napisy w alfabecie Braille'a (Banknoty, Potwierdzenie, Karta). Przyciski numeryczne są wypukłe.
Bankomat nie posiada gniazda słuchawkowego ani aplikacji umożliwiającej obsługę głosową.
Bankomat wyposażony jest w prawidłowo działający zbliżeniowy czytnik kart umiejscowiony po lewej stronie klawiatury.
Bankomat nie posiada ekranu dotykowego.
adres: ul. Norwida 8, 77-400 Złotów
Wejście do budynku jest utrudnione dla osób na wózku z uwagi na próg o wysokości powyżej 2 cm. Drzwi standardowe – nie otwierają się automatycznie, można je otworzyć jedną ręką, posiadają samozamykacz.
W budynku nie ma windy. Na parterze budynku zapewniamy pełną obsługę.
W budynku nie ma toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
W okolicy 80-100 m znajduje się parking (nieoznaczony dla klientów, miejski), z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami; brak utrudnień architektonicznych.
W odległości do 100 m od Punktu kasowego znajduje się przystanek autobusowy.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Punkcie kasowym brak puntu informacyjnego i nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W Punkcie kasowym dostępna jest lupa powiększająca.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
adres: ul. Norwida 8, 77-400 Złotów
Wejście do budynku jest utrudnione dla osób na wózku z uwagi na próg o wysokości powyżej 2 cm. Drzwi standardowe – nie otwierają się automatycznie, można je otworzyć jedną ręką, posiadają samozamykacz.
Punkt kasowy znajduje się na poziomie -1, do którego prowadzą schody. W budynku nie ma windy.
W budynku nie ma toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
W okolicy 80-100 m znajduje się parking (nieoznaczony dla klientów, miejski), z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami; brak utrudnień architektonicznych.
W odległości do 100 m od Punktu kasowego znajduje się przystanek autobusowy.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Punkcie kasowym brak puntu informacyjnego i nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W Punkcie kasowym dostępna jest lupa powiększająca.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
adres: ul. Wojska Polskiego 2-6 (budynek WSM), 78-600 Wałcz
Do budynku prowadzi 3 wejścia, z czego dostęp do 2 jest wyłącznie schodami. Trzecie wejście (przez przychodnię) posiada podjazd dla wózków. Osoba na wózku samodzielnie, bez przeszkód dojedzie tym wejściem do Oddziału. Drzwi standardowe – nie otwierają się automatycznie, ich otwarcie może wymagać pomocy innej osoby, posiadają samozamykacz. Dostęp do sali depozytowej przez drzwi z progiem o wysokości 3 cm.
W budynku jest winda, ale cały Oddział znajduje się na parterze budynku, gdzie zapewniamy pełną obsługę.
W budynku nie ma toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Z boku budynku parking oznaczony „dla klientów”, bez wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami, w odległości do 20 m od wejścia do budynku; brak krawężników i innych utrudnień architektonicznych.
Parking (oznaczony dla klientów) bez wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w odległości 80-100 m od wejścia do budynku; występują utrudnienia architektoniczne w postaci krawężników o wysokości do 10 cm.
W odległości do 100 m od Oddziału znajduje się przystanek autobusowy komunikacji miejskiej.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Oddziale brak puntu informacyjnego i nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W Oddziale dostępna jest lupa powiększająca.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
adres: ul. Wojska Polskiego 2-6 (budynek WSM), 78-600 Wałcz
Bankomat (bez określonego numeru) jest dostępny po lewej stronie od wejścia do budynku. Jest to bankomat posadowionym w głębi ściany. Nawierzchnia przed bankomatem wykonana jest z płyt chodnikowych, równa, z około 10-stopniowym pochyleniem. Bankomat jest oznakowany i posiada podświetlany plafon. Klienci na wózku mają możliwość samodzielnego dotarcia do bankomatu.
Najwyżej położony punkt konieczny do obsługi bankomatu znajduje się do 120 cm od podłoża.
Z bankomatu można korzystać wyłącznie przy użyciu klawiatury. Klawisze funkcyjne zawierające elementy graficzne, takie jak ikony czy symbole są opisane za pomocą tekstu alternatywnego. Na bankomacie znajdują się napisy w alfabecie Braille'a (Banknoty, Potwierdzenie, Karta). Przyciski numeryczne są wypukłe.
Bankomat nie posiada gniazda słuchawkowego ani aplikacji umożliwiającej obsługę głosową.
Bankomat wyposażony jest w prawidłowo działający zbliżeniowy czytnik kart umiejscowiony po lewej stronie klawiatury.
Bankomat nie posiada ekranu dotykowego.
adres: ul. Kościuszki 14, 78-630 Człopa
Do budynku prowadzi 1 wejście, bezpośrednio z poziomu chodnika. Osoba na wózku samodzielnie, bez przeszkód dojedzie do wejścia do budynku. Drzwi standardowe – nie otwierają się automatycznie, można je otworzyć jedną ręką, posiadają samozamykacz.
Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie pomieszczenia Oddziału, gdzie zapewniamy pełną obsługę.
W budynku nie ma toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Przed budynkiem parking (oznaczony dla klientów, wzdłuż ulicy), z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami, w odległości do 20 m od wejścia do oddziału; dostęp bez utrudnień.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Oddziale brak puntu informacyjnego i nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
adres: ul. Kościuszki 14, 78-630 Człopa
Bankomat (bez określonego numeru) jest dostępny od frontu budynku, po prawej stronie od wejścia. Jest to bankomat posadowionym w głębi ściany. Nawierzchnia przed bankomatem wykonana jest z płyt chodnikowych, równa, pozioma. Bankomat jest oznakowany i posiada podświetlany plafon. Klienci na wózku mają możliwość samodzielnego dotarcia do bankomatu.
Najwyżej położony punkt konieczny do obsługi bankomatu znajduje się do 120 cm od podłoża.
Z bankomatu można korzystać wyłącznie przy użyciu klawiatury. Klawisze funkcyjne zawierające elementy graficzne, takie jak ikony czy symbole są opisane za pomocą tekstu alternatywnego. Na bankomacie znajdują się napisy w alfabecie Braille'a (Banknoty, Potwierdzenie, Karta). Przyciski numeryczne są wypukłe.
Bankomat nie posiada gniazda słuchawkowego ani aplikacji umożliwiającej obsługę głosową.
Bankomat wyposażony jest w prawidłowo działający zbliżeniowy czytnik kart umiejscowiony po lewej stronie klawiatury.
Bankomat nie posiada ekranu dotykowego.