MONITOROWANIE TRANSAKCJI

23 sierpnia 2024

Od 27 sierpnia 2024 r. Twoje transakcje internetowe będą jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych pod kątem możliwości oszustwa. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach naszych klientów.
W wyniku analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.

Co w takiej sytuacji?

1. Możesz otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji Nasz Bank lub SGB Mobile:

a) dla transakcji w bankowości internetowej:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
lub
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

b) dla transakcji w aplikacji Nasz Bank lub SGB Mobile:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
lub
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.

2. Po otrzymaniu wiadomości skontaktuj się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję:

800 888 888 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).

Pamiętaj! Pracownicy SGB nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientem.

3.

• Jeśli potwierdzisz transakcję – konsultant zaakceptuje ją w systemie i zostanie ona zrealizowana.
• Jeśli nie potwierdzisz transakcji (transakcja jest oszustwem) – transakcja nie zostanie zrealizowana.