BLOKADY SMS

21 maja 2025

Podejrzewasz, że Twoje dane logowania do bankowości internetowej dostały się w niepowołane ręce? Teraz szybko zablokujesz dostęp jednym sms-em!

Jak to działa? Wystarczy wysłać wiadomość sms na numer 539 731 710 o treści podanej poniżej.

Blokowanie identyfikatora do bankowości internetowej:

  • treść wiadomości BI#identyfikator – wysłanej z numeru telefonu podanego w banku
  • treść wiadomości BI#identyfikator#PESEL – wysyłanej z dowolnego numeru telefonu

Blokowanie identyfikatora do bankowości elektronicznej (bankowość internetowa, aplikacja Nasz Bank, usługa MojeID, BLIK):

  • treść wiadomości BW#identyfikator – wysłanej z numeru telefonu podanego w banku
  • treść wiadomości BW#identyfikator#PESEL – wysyłanej z dowolnego numeru telefonu

Blokowanie dostępu do aplikacji mobilnej Nasz Bank:

  • treść wiadomości BM#identyfikator – wysłanej z numeru telefonu podanego w banku
  • treść wiadomości BM#identyfikator#PESEL – wysyłanej z dowolnego numeru telefonu

W miejsce słowa identyfikator należy wpisać swój identyfikator do bankowości internetowej (login), a w miejsce słowa PESEL swój nr PESEL.

Poprawność zablokowania potwierdzana jest wiadomością sms.


Blokady identyfikatora można dokonać również:

  • w aplikacji mobilnej Nasz Bank – UstawieniaZablokuj dostęp do bankowości elektronicznej
  • w Systemie Bankowości Internetowej przy użyciu opcji Zablokuj dostęp, która znajduje się obok przycisku Wyloguj

 

biały napis SMS z żółtą ikoną kłódki, całość na ciemnoniebieskim tle z ikonami internetowymi