Podejrzewasz, że Twoje dane logowania do bankowości internetowej dostały się w niepowołane ręce? Teraz szybko zablokujesz dostęp jednym sms-em!
Jak to działa? Wystarczy wysłać wiadomość sms na numer 539 731 710 o treści podanej poniżej.
Blokowanie identyfikatora do bankowości internetowej:
- treść wiadomości BI#identyfikator – wysłanej z numeru telefonu podanego w banku
- treść wiadomości BI#identyfikator#PESEL – wysyłanej z dowolnego numeru telefonu
Blokowanie identyfikatora do bankowości elektronicznej (bankowość internetowa, aplikacja Nasz Bank, usługa MojeID, BLIK):
- treść wiadomości BW#identyfikator – wysłanej z numeru telefonu podanego w banku
- treść wiadomości BW#identyfikator#PESEL – wysyłanej z dowolnego numeru telefonu
Blokowanie dostępu do aplikacji mobilnej Nasz Bank:
- treść wiadomości BM#identyfikator – wysłanej z numeru telefonu podanego w banku
- treść wiadomości BM#identyfikator#PESEL – wysyłanej z dowolnego numeru telefonu
W miejsce słowa identyfikator należy wpisać swój identyfikator do bankowości internetowej (login), a w miejsce słowa PESEL swój nr PESEL.
Poprawność zablokowania potwierdzana jest wiadomością sms.
Blokady identyfikatora można dokonać również:
- w aplikacji mobilnej Nasz Bank – Ustawienia – Zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej
- w Systemie Bankowości Internetowej przy użyciu opcji „Zablokuj dostęp„, która znajduje się obok przycisku „Wyloguj„