Od 27 sierpnia 2024 r. Twoje transakcje internetowe będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych pod kątem możliwości oszustwa. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach naszych klientów.
W wyniku analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
1. Możesz otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji Nasz Bank lub SGB Mobile:
a) dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
lub
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
b) dla transakcji w aplikacji Nasz Bank lub SGB Mobile:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
lub
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. Po otrzymaniu wiadomości skontaktuj się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję:
• 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
• 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).
Pamiętaj! Pracownicy SGB nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientem.
3.
• Jeśli potwierdzisz transakcję – konsultant zaakceptuje ją w systemie i zostanie ona zrealizowana.
• Jeśli nie potwierdzisz transakcji (transakcja jest oszustwem) – transakcja nie zostanie zrealizowana.