ZMIANA LIMITÓW DLA TRANSAKCJI BLIK

21 stycznia 2022

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na wzrost liczby oszustw i wyłudzeń oraz w trosce o bezpieczeństwo Państwa środków SGB-Bank S.A. obniżył dla Klientów całego zrzeszenia banków spółdzielczych wysokość limitów w usłudze BLIK.

NOWE limity kwotowe przedstawiają się następująco:

  • dzienny limit dla wypłat gotówki w bankomacie – 500,00 zł,
  • dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych (w sklepie stacjonarnym i internecie) – 500,00 zł,
  • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych wynosi łącznie – 2.000,00 zł.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerami:

  • Oddział Zakrzewo (67) 266 70 92
  • Oddział Złotów (67) 263 33 33
  • Oddział Wałcz (67) 258 04 75
  • Oddział Człopa (67) 259 10 53

Zachęcamy również do śledzenia na bieżąco komunikatów o bezpieczeństwie publikowanych przez SGB: https://www.sgb.pl/komunikaty-o-bezpieczenstwie/