rodzina 500+
Program Rodzina 500+ to systemowe wsparcie polskich rodzin.

Od 1 lipca 2019 roku świadczenie przysługuje na wszystkie dzieci do 18. roku życia bez względu na dochody uzyskiwane przez rodzinę:
- program oferuje wsparcie dla każdej rodziny, również dla rodziców samotnie wychowujących dzieci
- pieniądze wypłacane są regularnie, co miesiąc, aż do osiągnięcia przez dziecko 18. roku życia
Cztery kroki do otrzymania świadczenia:
Wniosek on-line w SBL w Zakrzewie
Wniosek o świadczenie 500+ złożysz wygodnie poprzez bankowość elektroniczną po zalogowaniu się do serwisu internetowego Spółdzielczego Banku Ludowego w Zakrzewie w zakładce Świadczenia.
Po wypełnieniu wniosku na wskazany przez Klienta adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie wpłynięcia wniosku do systemu Emp@tia, prowadzonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (UPO – Urzędowe Potwierdzenie Odbioru).
Wybierz zakładkę ŚWIADCZENIA

Wybierz z listy numer rachunku, na który ma być wypłacane świadczenie

Wybierz rodzaj świadczenia, o które wnioskujesz i postępuj zgodnie z pojawiającymi się wskazówkami

Rola Banku
Rolą Banku Spółdzielczego w Zakrzewie jest udostępnienie i wysłanie wniosku do Organu prowadzącego w gminie. Bank nie gromadzi danych, a także nie dokonuje weryfikacji danych podawanych we wniosku oraz załącznikach. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego Emp@tia.
W dalszej kolejności Wniosek jest dystrybuowany do lokalnych urzędów, które rozpatrują go pod względem merytorycznym oraz podejmują decyzję o przyznaniu lub odrzuceniu świadczenia.
Dowiedz się więcej o Programie Rodzina 500 plus - szczegóły dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa.
Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje dotyczące Wniosku „Rodzina 500+” w zależności od ich przedmiotu powinny być składane:
• do Banku – jeżeli dotyczą czynności wykonywanych przez Bank, etapu rejestracji wniosku w serwisie transakcyjnym Banku oraz jego wysłania do systemu emp@tia;
• do Organu właściwego – jeżeli dotyczą obsługi złożonego wniosku po jego wysłaniu do emp@tii i otrzymania potwierdzenia przyjęcia wniosku, a następnie do Organu właściwego.